kraken

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av kraken - 18 augusti 2015 10:08

Jag har ju börjat virka,en galet rolig hobby. Är inte så duktig än, men med hjälp av den nya syjuntan jag är med i, Youtube och internet så håller jag på att lära mig. Har virkat två par tofflor, ett par gråa till mig och ett par rosa som jag provvirkat för att sedan göra ett par rediga, fina till min kollega Elina. Är rätt nöjd faktiskt. Sen håller jag på att virka en massa mormorsrutor med, ska bli en filt så småningom. Men gör lite annat emellan och virkar nu mesta bara en ruta då och då, men de blir nog en filt snart haha. 

I övrigt, solen skiner för fullt, känns så härligt för jag trodde inte vi skulle få någon mer sommar i år. Men tänk vad fel jag hade, tänk att man kan bli så glad över att ha fel haha. Jag jobbar dygn i dag och i morgon går jag av vid elva på förmiddagen. Då blir det sol och bad för min del hoppas jag, ser ju ut att väder hela veckan, så de håller vi tummarna för!


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards