kraken

Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av kraken - 23 augusti 2015 20:45

Har haft en riktigt bra helg! Ledig både fredag, lördag och söndag. I fredags vaknade jag med huvudvärk, sjukt stressig vecka på jobbet leder nästan alltid till huvudvärk när jag är ledig. Inte ett dugg kul, men med lite treo och vila så kändes de bättre.

Käkade sushi med Karin och vi umgicks hela kvällen. Inland är det så fantastiskt skönt att umgås med någon som bara känner en utan och innan. Som man växt upp med och vet allt om en, sedan långt långt tillbaka. Som kan vara brutalt ärligt och som vet hur allt varit. Tack!

I lördags var vi bjudna på bröllop, så fint så! Men det var tvära kast på kvällen från bröllop till hemkomsten med polisbilar på hela gatan. Misshandel hos en granne och något som låtit som pistolskott berättade de andra grannarna. Polishundar, ambulanser och piketbilen. Fy! Men i dag har polisen gått ut med att den som blev misshandlad inte hade dödliga skador och att det inte kan säga om det var pistolskott. Otäckt som sagt. Hoppas polisen löser de fort.

I dag har jag och Emanuel mest bara slappat, vi lånade flotten av dykarklubben och var ute och åkte på Hindsen ett par timmar på eftermiddagen, super skönt. Nu kollar vi på film  och jag har ångest inför morgondagen, min kollega berättade att det varit turbulent i helgen. Men jag hoppas verkligen att det är lugnare nu. Så vi jag hinner med de jag ska i morgon utan massa bråk och strul. 


   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards