kraken

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av kraken - 25 oktober 2015 14:23

I fredags var vi på begravning, en sorglig fin dag. Tråkigt att du lämnat oss Astrid, men vi kommer minnas dig med glädje och värme.  

   

I går donade jag och Emanuel hemma, han ute och jag inne. Även svärisarna kom förbi och hjälpte till. Vi har klippt ner en häck och de hjälpte oss att räfsa grenar och köra till tippen. Så himla tacksam för deras hjälp! Speciellt i går då jag hade ont i ryggen och inte klarade av att stå och räfsa grenar. Jag dammsög inne, bytte sängkläder och städade istället. Men det är väll bra när man kan dela upp sig också och göra de man är bra på. Och Emanuel är kung på att såga häck haha. På kvällen sen hade vi grannarna på middag, varm smörgåstårta och massa kortspel blev de, super mysigt!


I dag har jag inte gjort många knop, tvätta lite, de är nog allt. Emanuel har fixat med de sista i trädgården och jag ska strax börja med middagen. Kyckling i lergryta blir de, en söndagsmiddag alltså. 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards