kraken

Alla inlägg den 4 november 2015

Av kraken - 4 november 2015 22:22

Måndag och tisdag har jag jobbat, 11 timmar i går och jag var helt slut när jag kom hem. Så det var verkligen skönt att vara ledig i dag! Har haft mys eftermiddag med systersonen Gottfird i eftermiddag. Vi byggde med lego och kollade på fösta Harry Potter filmen. Han är ju bara 8, så jag tyckte det var roligt att han ville se den med mig. Då kunde vi mysa ihop, hålla handen när det var läskigt och jag kunde förklara de som var lite för svårt. Roligt att få "föra vidare" en värd man själv levde sig in i genom böcker när jag var liten. Drömma om brev från Hogwarts och om trollkarlar, om de onda och de goda, om vänner och ovänner. Spännande! Film nummer två får vi se en annan dag, sen får han nog vänta något år innan vi går vidare med filmerna, för de är ju inte bara spännande och roliga utan lite läskiga också. Och de måste man också kunna hantera och bearbeta på ett sunt sätt. 


 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards