kraken

Alla inlägg den 6 december 2015

Av kraken - 6 december 2015 20:08

Är vist inte så bra på att uppdatera här haha. Men i dag är det andra advent, har plockat fram alla våra tomtar nu och huset är julpyntat, nässta advent (eller där omkirng) ska granen upp, så mysigt med julpynt. Har ju längtat till jul sedan i oktober typ hahah. Så nu njuter jag för fullt! I dag har även familjen Strand varit på middag, så mysigt och massa tjöt och bebismys. 

Veckan i övrigt har rullat på galet fort, har jobbat halvtid denna veckan med vilket har gått bra. Så i morgon drar jag igång fullt igen och jag hoppas att det ska ska gå bra det med. 

I fredags var jag på glykos-belastning på sjukhuset. Det var nog det äckligaste jag gjort på länge, fy! Men jag spydde inte och slapp i alla fall göra om det haha. Ska få svar i veckan om hur de gick, så jag hoppas verkligen att det gick bra!


Manne med en söt liten Nova 

 




Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards