kraken

Alla inlägg den 5 februari 2016

Av kraken - 5 februari 2016 15:46

Fy vad med om en lite otäck grej nu på morgonen. Fick en rejäl stöt av en söndrig sladd. Tappade andan och fick ont i handen där jag fått stöten i kanske en halvtimme.
Ringde 1177 när jag var på väg till jobbet och de tyckte jag skulle gå ner till akuten och kolla EKG och ev kolla bebisens hjärtljud. Hon frågade om jag kände några foster-rörelser och självklart kände jag ingenting på hela tiden jag pratade med henne. Så när jag kom till jobbet gick jag ner till akuten och fick göra EKG och ta prover, sen upp till BB och kolla ultraljud och lyssna på hjärtljud.
Som tur var så såg allt bra ut och jag kunde gå tillbaka upp till jobbet igen.
Men de var läskigt där ett tag innan de hittade hjärtljuden på bebis.

I morgon blir det bröllop, har precis skrivit ut talet till brudparet och ska bege mig hemåt nu, ska bli skönt med en kvälls vila innan morgondagen. Var hemma sent i går då jag var på avtackning för gamla jobbet på hotellet i Gislaved. Så är lite extra trött i dag känner jag.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards