kraken

Alla inlägg den 30 mars 2016

Av kraken - 30 mars 2016 17:57

I dag efter jobbet så kom svåger Martin hit för att hjälpa oss att såga ner lite träd i ena hörnet av trädgården. Han och Emanuel håller på för fullt nu och det kommer bli så himla bra när det är klart. Ena trädet ramlade åt fel håll och landade i häcken, men strunt samma. Den ska vi ju ändå klippa ner är tanken. Jag tycker bara det är bra att det inte landade på lekstugan. 

I övrigt i dag har jag varit och hämtat ut ett lååångt paket på ICA i dag. Inuti låg en ny Gösta (alltså en ny krycka) som jag beställt. Den andra jag har är två år nu och glappar när jag går med en. Så de fick bli en ny, en svart och grön denna gången. Man måste ju förnya sig lite haha. Köpte den på varsam.se, tycker de har väldigt bra hjälpmedel till ett ok pris. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards