kraken

Alla inlägg den 5 april 2016

Av kraken - 5 april 2016 19:22

I dag är det tisdag vilket efter jobbet betyder scout för min del. Men i dag orkade jag inte, ont i höften och i magen, så jag fick snällt åka hem och lägga mig på soffan istället. Nu ligger jag här och masserar magen och försöker få bebis där inne att inte sparka mig i revbenen. Går sådär haha.

Hade i början av terminen bestämt med de andra scout ledarna att jag nog skulle vara med till och med i dag och sen se lite hur mycket jag orkar. Så jag hade ju ändå planerat rätt bra.

Märker att jag är så galet trött på kvällarna när jag jobbat, Så blir nog inte så mycket mer scouter för min del denna terminen. Men om jag orkar så ska jag försöka vara med någon gång till i alla fall.




Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards