kraken

Alla inlägg den 16 maj 2016

Av kraken - 16 maj 2016 13:04

Första riktiga dagen på min föräldraledighet i dag. Lördag och söndag har ju mest varit vanlig helg så det räknas inte riktigt. I dag känns det däremot som att jag skolkar från jobbet haha. Trivs ju så bra på jobbet och mår ju bra i min graviditet, så det känns skumt att vara hemma när det egentligen känns som att jag borde vara på jobbet.

Men när jag tänker logiskt så vet jag att jag behöver vara hemma och vila. Orkade knappt med dagarna på jobbet nu sista vecka, så att vara hemma typ två veckor innan bebis kommer är ju egentligen bra.

Men känns som sagt lite som att jag skolkar. Har å andra sidan inte varit speciellt effektiv i dag. Har slöat runt i mysbyxor hela förmiddagen, tvättat lite och slösurfat på mobilen i flera timmar haha. Nu har jag varit och handlat, dragit ett halvt varv med dammsugaren och landat i soffan framför datorn, ska fixa lite med försäkringskassan, betala en räkning och försöka få tag på banken. Laga lite mat till när mannen kommer hem ska jag nog också göra, men sen får det vara. Att bara inte göra något är också bra ibland haha.


Tänk nu är det mindre än två veckor kvar till vi har en bebis. Går inte att föreställa sig! Kollade igenom bilder från graviditeten här om dagen.Häftigt att se hur kroppen förändrats och att det är för att det växer en lite människa där inne. <3


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards