kraken

Alla inlägg den 30 maj 2016

Av kraken - 30 maj 2016 14:49

I dag har vi bestämt vad vår lilla tös ska heta, förnamnet blir Vinga. Vi har testar lite mellan några olika namn, men Vinga tycker jag känns så naturligt när vi säger de. Det är liksom hon. Sen får hon mitt efternamn, så klart haha.
Mellannamnen har vi nog också bestämt, vi ville att de skulle ha betydelse. Gärna vara efter någon speciell. Och de tycker jag vi har valt bra. Känns så gott att liksom kunna sicka med henne två namn från två för oss väldigt betydelsefulla personer. Men vilka de namnen är, de avslöjar jag en annan dag.

I dag har vår lilla Vinga än så länge mest sovit, ammat och sovit haha. Pappa var här en stund på förmiddagen och träffade henne. Så fint! Nu har alla föräldrar, farmor och farfar, mormor och morfar träffat henne. Så nu känns det liksom fritt fram för resten, syskon, vänner och så.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards