kraken

Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av kraken - 6 augusti 2016 09:32

God morgon i ottan, ja eller nu är det ju inte ottan längre. Nu är klockan snart halv tio. Men har varit vaken sedan halv sju någon gång. Slumrade lite till halv åtta medans jag ligg-ammade och Vinga låg och tjötade jämte mig. Men sen tänkte jag att det var lika bra att stiga upp.

Har suttit och jäspat ikapp med Vinga i soffan halva morgonen och nu lagom tills jag vaknat till, ja då somnar hon haha. Men man hinner ju med en del när man vaknar så tidigt. Har städat av lite efter att vi hade gäster i går, tvättat och klätt på Vinga och är nu inne på tredje avsnittet av Supernatrual.
Vågar bara kolla på den på dagtid haha. Brukar inte kolla på skräckisar men denna serie gillar jag av någon anledning. Inte jätte bra, men inte super dålig heller, lite lagom sådär så att man kan missa lite här och där utan att det gör något.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards