kraken

Alla inlägg under augusti 2016

Av kraken - 1 augusti 2016 10:34

Tänk i går morse släppte äntligen smärtan i magen. Så skönt. Nu hoppas jag att jag inte ska behöva ha mer ont.

Eftersom smärtan släppt var vi ute och åkte i går, med Emanuels föräldrar. Super mysigt, vi åkte till Ljungby och gick på Annas kuriosa (en loppis) men vilken besvikelse, mest bara skräp faktiskt och svin dyrt.
Men däremot hade de en väldigt massa fint Gröna Anna porslin. Jag har suktat efter denna servis i flera år, men aldrig köpt något. Men i går bestämde jag mig, jag ska ha den! Ut med tråkiga vita Ikea porslinet och in med fina, fina Gröna Anna.
Jag köpte inget porslin i går, var aldeles för dyrt. Men slängde ut en fråga på en loppis sida på Facebook och ska köpa första delarna i dag. Tänkte att jag får väll köpa lite i taget. Men man måste ju börja någonstans liksom.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards