kraken

Alla inlägg den 18 januari 2017

Av kraken - 18 januari 2017 19:05

Alltså det här med att höftluxation är ärftligt ät ett jäkla skit, men det var ändå lite roligt när syrran hittade en bild på mig i von rosenskena. Ändå roligt att jämföra, jag låg i dubbel blöja och hade skenorna lindade så jag inte skulle få skav, men annars är det samma som Vinga hade när hon var liten. 


Väntar och väntar och väntar på att den där remissen till Linköping ska trilla ner i brevlådan så vi kan få det här med Vingas gipsning överstökad. Men det är inte ens en vecka sedan vi var i Jönköping så det kommer ju dröja miiinst en vecka till, det vet jag ju. Men jäkla skit att det inte kan gå fortare, hon utvecklas mer och mer för varje dag. Kryper för fullt, klättrar och försöker ställa sig upp hela tiden. Att då sen behöva låsa henne i ett gips där hon knappt kommer kunna röra sig alls känns skit. 


Jag 1986 överst och Vinga 2016 under. 

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards