kraken

Alla inlägg den 22 januari 2017

Av kraken - 22 januari 2017 12:44

Hurra nu har Vinga sovit rätt bra två nätter i rad, bara vaknat två gånger och då har jag bara kunnat stoppa in nappen så har hon somnat om ena gången och andra gången ammat lite och sen har hon somnat igen. I går sov hon till kvart i fem, i dag till klockan sex, hurra! Fast jag är trött ändå, tre veckors riktigt dålig sömn går ju inte över på två nätter sådär. Men lite har det ju hjälpt. Skönt de!


I fredags eftermiddag ringde läkaren från Linköping, bekräftade att de fått remissen och att Viga ska få komma dit innan februari är slut. Förklarade lite vad som kommer att hända, vad som kan hända om de behöver operera och hur de går till väga. Kändes jätte bra att han ringde, nu vet vi lite mer liksom och vi vet att de kommer ske snart. 



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards