kraken

Alla inlägg den 31 januari 2017

Av kraken - 31 januari 2017 19:09

I morgon är det redan första februari, jag går och kollar varje dag i brevlådan efter kallelsen till Linköping. Vill så himla gärna komma dit fort nu så vi kan påbörja Vingas gips-behandling. Hon har börjat ställa sig upp och har tagit några stapplande steg ut med soffan nu i veckan. Och jag vill verkligen inte att hon ska börja gå innan hon blir gipsad. Blir ledsen bara jag tänker på det, hur begränsad hon kommer att bli.
Att gå från krypa till att bara kunna åla sig fram känns i alla fall i mitt huvud lättare än att bli begränsad från att ha kunnat stå och gå till att helt plötsligt bara kunna ligga ner på golvet.
Så ligger det ingen kallelse i brevlådan vet jag inte vad jag gör, eller jo det vet jag. Då kommer jag ringa till Linköping och kräva att få komma dit NU!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards