kraken

Alla inlägg den 1 februari 2017

Sy

Av kraken - 1 februari 2017 08:15

I går hämtade jag ut min symaskin som äntligen var klar från sin service, den började sy konstigt och jag litstade efter lite om och men ut att jag behövde spänna trådspänningen på den. Men då jag inte har en aning om hur man gör det så tänkte jag att det är bäst att lämna in den på service, har inte servat den sen jag köpte den (begagnad) när jag gick åt åttan haha, så det var dags. Har även beställt hem ett mönster på en barnkänning som ska vara enkel att sy och lite tyg. Så nu ska jag testa att sy klänning till Vinga, få väl se hur det blir. 

Men sy hinner jag inte nu, för jag och Vinga ska strax iväg till Karin och Juni och käka brunch. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards