kraken

Alla inlägg den 5 februari 2017

Av kraken - 5 februari 2017 15:50

Jag syr och jag syr, tre klänningar har det blivit och en tröja. Försöker göra något produktivt med min oro. Syr kläder som Vinga ska kunna ha sen med gipset, ja eller den mönstrade färgglada klänningen var den första jag sydde, på prov för att se hur den skulle bli. Den kan hon nog inte ha sen, materialet är för ostretchigt och den brun-gröna har jag sytt till Juni. Men den randiga tröjan kommer hon kunna ha och den gröna klänningen med tror jag. Fast den ska få en fin spetskrage med innan den är färdig. 


Vi har äntligen fått tid till Linköping, den 23 februari kommer hon bli inlagd för att sövas, röntgas och gipsas. Känns så otroligt skönt att äntligen ha fått en tid, samtidigt så känns 20 dagar som en oändlighet. Men redan den 14 februari ska vi upp till Linköping och få information om gipsningen, besöka avdelningen och Vinga ska undersökas. Så jag hoppas februari kommer gå fort, fort fort, så att vi kan påbörja behandlingen och också avsluta den så snart den går. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards