kraken

Alla inlägg den 27 februari 2017

Av kraken - 27 februari 2017 23:07

Första dagen hemma själv med en gipsad Vinga, ja eller själv var jag inte för pappa kom vid nio. Och det var jätte skönt med lite stöd, för Vinga kräver helt klart mycket mer aktiv stimulans från oss nu än innan.
Och dethar varit en tuff dag även om hon varit betydligt gladare i dag än i helgen, var så skönt att se lite av hennes gamla glada spralliga jag. Hon busade loss med morfar och satt en del i gåstolen. Den var verkligen toppen! Men att ligga på golvet är fortfarande jobbigt för henne, hon blir så ledsen när hon inte kan krypa och ta sig runt själv att hon inte ens försöker. Men tänker att vi får köra korta stunder i taget tills hon vänjer sig och sen kan lista ut hur hon ska ta sig fram. För det är jag övertygad om att hon kommer göra när hon vant sig vid och accepterat gipset.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards