kraken

Alla inlägg den 5 mars 2017

Av kraken - 5 mars 2017 19:52

Första två dagarna tillbaka på jobbet gick bra, kändes härligt att vara tillbaka. Och det kändes bra att Emanuel är föräldraledig hemma med Vinga med och får tid med henne. 

Hon har vant sig vid gipset och är sig själv igen efter en tuff vecka med mycket gråt (både från barn och från föräldrar) Nu hoppas jag bara att hennes rullstol kommer i veckan, för annars går jag, eller snarare min rygg under. Har ätit smärtstillande varje dag sen vi kom hem från sjukhuset, hon blir ju både tyngre, otympligare och kräver fler lyft än tidigare. Och det är något som min höft och rygg egentligen inte alls klarar av. Men nu får det ju gå, har inget val, men jag hoppas som sagt verkligen att rullstolen kommer snart! För nu är en ny vecka på intåg och jag vill om det går slippa käka massa medicin. 


I kväll har jag ägnat lite tid uppe i pysselrummet och sytt lite. Blev ett påslakan och örngott till Vingas säng. Blev galet nöjd måste jag säga. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards