kraken

Alla inlägg den 15 mars 2017

Av kraken - 15 mars 2017 19:01

I dag har vi varit på pappa på lunch, jag och syrran åkte dit och åt kalops och potatismos, sjukt gott. Vinga gillade det också och åt två stora portioner med mos och sås. När vi kom hem sen var hon så gick jag en sväng med Vinga i vagnen och sen sov hon nästan två timmar ute på verandan. Jag han kolla på gårdagens avsnitt av "super skaparna" som jag var för trött för att se i går och sköljde upp hennes nya boddys som jag var förbi på netto och köpte på väg till pappa och slappade en stund, skönt. I övrigt har vi inte gjort så mycket mer i dag, lekt lite och sen nattade jag henne tidigt, vid halv sju istället för sju för hon var så trött och gnällig. Ju hoppas jag att hon sover länge i morgon ändå, och inte vaknar vid kvart i fem som i dag, det är lite för tidigt tycker jag. Inte jag som ska gå upp med henne i morgon, då jag jobbar, men ändå, kan ju vara skönt för Emanuel med lite sovmorgon.


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards