kraken

Alla inlägg den 17 april 2017

Av kraken - 17 april 2017 14:12

Nu är vi hemma från Danmark, kom hem i går eftermiddag, nöjda och lite trötta. Det första vi fick göra när vi kom hem var att elda, för det var bara 16grader inne. Här hemma hade det ju snöat (ja eller det snöar nu med faktiskt) Så kallt var de, både ute och inne.
Men Vinga har varit så himla duktig! 6timmar i bil dit och lika länge hem och hon sa knappt ett pip. Vi stannade några gånger och hon fick vila runpan från bilbarnstolen. De var hon nöjd med, så härligt! På vägen hem fick hon smaka fläsksvål, alltså minen på henne, hon älskade de! Hon vägrade släppa den och höll hårt även när hon somnade, sen så fort hon vaknade så tuggade hon på svålen haha.

I dag är dock både jag och Vinga sjuka, hon hostar och snorar och har feber. Jag har ont i halsen och har också feber. Tur att vi är lediga i dag med så vi kan kurera oss lite.
I morgon har jag plugg med föreläsning hela dagen i Jönköping, det måste jag vara med på, är obligatoriskt och om man inte kan måste man komplettera, det vill jag verkligen inte. Så jag dricker te, käkar alvedon och vilar så hoppad jag att jag är frisk nog i morgon,

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards