kraken

Alla inlägg den 21 maj 2017

Av kraken - 21 maj 2017 20:53

Helgen lider mot sitt slut och jag och Emanuel sitter framför tvn och slökollar lite på hockeyn. Har varit på middag hos pappa i dag. Var mysigt, inte lika varmt i dag heller, så det var skönare för Vinga. I går var det nästan olidligt 28 grader ute och en unge som bara var en svett pöl. Hon och jag var var inne till tre på eftermiddagen innan det började svalna av och vi kunde gå ut. Var inte alls kul. Emanuel donade ute och städade av trädäcket på baksidan och fixade lite i trädgården medan hon och jag hade picknick på en filt i hallen. Men hon var så glad sen när vi kunde lägga oss i skuggan på framsidan istället och hon fick krypa i gräset och bara vara ute. 

I fredags var vi ju i Gnosjö och firade farmor på eftermiddagen, Vinga var så varm så varm, men hemsk söt i min gamla solhatt haha. 

På tisdag eftermiddag åker vi till Linköping och på onsdag ska hon sövas och kontraströntgas och vi får reda på om hon slipper gipset eller inte. Håller alla tummar och tår jag har att hon gör de!

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards