kraken

Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av kraken - 20 augusti 2017 19:57

Märker att jag inte skriver här så ofta numera livet kommer liksom emellan, men det är väll så det ska vara, att livet ska gå först och det gör det här. Vinga håller på att skolas in på dagis och på tisdag blir hennes första "riktiga" vecka efter inskolningen, allt har gått bra hitintills, så jag hoppas och tror att det gör det i fortsättningen med. Tyvärr har hon dragit på sig en förkylning och har samtidigt två nya kindtänder på G, så i dag har hon varit helt utslagen med hög feber och en rejält snorig näsa. 

Men i går var vi på kräftskiva med grannarna, lika trevligt som vanligt! Jag gick dock hem tidigt då vi inte hade barnvakt så länge, men mamma som var här och fanns i huset medans Vinga sov gjorde så jag kunde vara med till tio i alla fall och det var roligt de! 


 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards