kraken

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av kraken - 8 januari 2012 17:20

Nu är jag packad och klar för at åka till Örebro i morgon. Jag och pappa ska mötas inne i Värnamo vid elva så kör vi upp till Kaarina och Lennart (gudföräldrarna) för att sova där tills på tisdag när jag ska läggas in. 

Har dock en del saker jag måste ordna i morgon, måste ringa försäkringskassan, och få tag på linsboxen och kolla varför jag inte fått mina linser plus åka förbi affären i Örebro som säljer hjälpmedel och köpa en till krycka, är ju bra om jag har två nu när jag ska opereras.

Sedan är det bara att knäppa händerna och be att det blir bra den här gången. 



Av kraken - 8 januari 2012 15:15

Fick en sådan där uppmaning på facebook innan i dag. Att man skulle ta reda på vilken låt som låg på topp-listan när man föddes och sedan våga lägga upp den.

När jag föddes låg den här låten på hitlistan. 

Skäms inte ett dugg för att säga de, för den är skit bra ! =)


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards