kraken

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av kraken - 25 januari 2012 18:24

Tycker fortfarande det är ap tråkigt att vara sjuksriven så just nu ligger jag i soffan och kollar på första säsongen av Bing bang theory  som jag fått låna av min kollega Lukas. 

Skrattar så jag har ont i magen, älskar Big bang theory! 

Tur att det finns ljusglimtar som kan lysa upp mitt mörker ^^

 

Av kraken - 25 januari 2012 14:41

Var nere på vårdcentarlen innan och fick mina agraffer borttagna (som små häftstift istället för stygn) alla 47 st. AJ! Inte alls skönt, men såret såg fint ut i alla fall och hade läkt bra. Sköterskan (en kvinna i 40 års åldern med två cigarettpaket, ett tuggummipaket och handsprit i fickan) berömde mitt fina läkkött och plåstrade om mig. 



Av kraken - 25 januari 2012 13:03

Har man rakt och platt hår som mig så vill man ibland ha lite mer volym och lite lockar. Men att locka håret sliter både på håret och tar tid. Så här är ett litet tips. Fukta håret och snurra/tvinna sedan upp det i två-tre (eller hur många du nu tycker passar) snurrar och fäst dem med en klämma eller hårnålar. Låt håret torka (jag sov med mina över natten), släpp sedan ut och fördela håret med fingrarna så har du fina lockar/vågor i håret, lägg i lite skum och krama upp lockarna lite så håller de hela dagen



    

      

 

Av kraken - 25 januari 2012 00:18

Man blir ju inte direkt rik av att vara sjuksriven, fy farao. Det blir en tajt månad de här, och nästa månad är inte bättre. BLÄ säger jag bara, men tur att jag jobbade i julas och tjänade lite extra så jag har råd att serva bilen i alla fall. Men måste nog ringa banken och be dem paousa lånet denna och nästa månad så jag bara betalar räntan.


Ska väll inte klaga egentligen, har mat att äta, kan betala mina räkningar och har tak över huvdet. Men blir inga som helst "utsvävningar" den här månaden. Inte för att jag kommer kunna göra speciellt mycket hoppandes på kryckor, men i alla fall. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards