kraken

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av kraken - 23 januari 2014 15:25

Aj aj aj, jag brände mig på kaminen i dag. Luckan gick igen när jag skulle lägga in ved. Blev ett rejält brännmärken med tre streck. Så Emanuel fick plåstra om mig med bränskade gel när han kom hem från jobbet.
Kan ju konstatera att det kan vara bra att ha ett stort medicinskåp. Har kvar en hel del förband och sånt sen jag blev opererad i höften. Och de kom väl till pass i dag kan jag säga.

Sen i dag har jag fyllt upp skåpen i köket. Vi har äntligen fått rätt gångjärn så vi kunnat sätta in våra utdragbara backhylla i vårt ena högskåp. Så nu har jag flyttar om i köket och tömt skåpet i groventren som fått stå som skafferi sen vi flyttade in. Och de blev så bra så. Jag tyckte först att vi haft lite plats i köket. Men sen vi omorganiserat lite och fått in backarna har vi två tomma hyllor till övers i skåpen och en halv låda att lägga grejer i. Super bra!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards