kraken

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av kraken - 5 mars 2014 10:06

Min underbara pappa är hos oss och hjälper oss att måla och tapetsera om på övervåningen. Vi hade nog fixat de själva också, men har man en pappa som varit målare i över 40 år, så är det jätte skönt och oerhört lyxigt att han vill hjälpa oss.
Och det blir så galet fint!!! Det är inte riktigt färdigt ännu, men skillnaden är enorm. Vitt och framför allt otroligt mycket ljusare. Blir glad bara jag sticker upp huvudet i trappan. Det enda vi behöver göra nu är att köpa ny lister och sen välja en bård till tv-rummet uppe. Den gamla bården går inte att få bort ordentligt utan att skada väven nämligen. Och då vi inte vill göra om hela väggarna så får det för enkelhetens skull bli en ny. Får se om vi hittar något som passar.Och i mitt pysselrum, de som är innanför tv-rummet på båda bilderna kommer det bli en ny fondvägg. Vi ska återanvända den tapet vi har nere i hallen, då det blev två rullar över som fi inte fick lämna tillbaka. Och jag är helt kär i den tapeten, så det kommer bli super !


 

     '


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards