kraken

Alla inlägg den 26 september 2015

Av kraken - 26 september 2015 10:46

I helgen är jag gräsänka då Emanuel är iväg och dyker. Så i går var jag på bambu med kompis och i kväll blir det filmkväll. Helt ok helg haha.

Nu i dag så håller jag på att tvätta och bara tar det lugnt här hemma. Och så virkar jag så klart. Just nu håller jag på att försöka virka en till kofta, tror det går bra. Jag är ju som sagt inte så bra på att läs mönster, fattar inte vad alla förkortningar och stjärnor i parenteser och grejer betyder. Så jag virkar på frihand. Oftast med en bild som inspiration. Blir inte alltid som jag tänkt och då får man repa och börja om, men oftast blir det väldigt bra och jag brukar komma rätt nära den tanke jag hade från början om hur jag vill att slutresultatet blir. 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards