kraken

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av kraken - 16 oktober 2013 18:30

Har packat ner ungefär halva köket i dag, sen tog kartongerna slut. Så då rensade jag ut alla mina grytor och kastruller, kollade med en magnet vilka som kommer funka på den nya induktionshällen vi kommer ha i köket i huset. Hon på Elgiganetn där vi köpte vårt kök sa att jag skulle kolla med en magnet under alla grytor och kastruller jag har. Om magneten fastnade skulle de funka på induktionshällen. Så jag rensade ut 3 grytor, mina två stekpannor och min kaffepanna.

Sen gick jag in på nätet för att kolla lite grytor och så, för vi kommer behöva fylla på med några nya nu. Framför allt ny stekpanna, eftersom vi inte kommer ha någon som funkar på den nys spisen.

När jag googlat runt lite så kollade jag även efter den vattenkokare till induktionshäll som jag sett reklam för, 1 min sen har man kokat vatten. Den visade sig vara från Eva Solo, och jag älskar den och jag älskar kollektionen den kommer ifrån, XO Collection. Eva Solos grytkollektion XO Collection är nu vad jag ska önska mig i födelsedagspresent, eller inflyttningspresent eller typ julklapp! Ja eller i alla fall stekpannan och vattenkokaren.

 



    

Av kraken - 16 oktober 2013 10:15

Har funderat en hel del på om jag ska läsa till någon kurs eller så, nu när jag jobbar 75% Antingen något roligt bra för mig, typ en kvällskurs i måleri eller något sseriöst som inriktar sig på mitt jobb som kan ge meriter. Så i går anmälde jag mig till en distanskurs via internet till våren. En kurs inriktad på jobbet. Är en lite kurs på bara 7,5 poäng. Var några fler på jobbet som anmält sig till samma kurs, så de ska bli kul att läsa den "ihop"
Hej Det här är en bekräftelse på att du har anmält dig till följande utbildningar:   
Vårterminen 2014
HKR-10898 - Att arbeta med ensamkommande barn 7,5hp BLA,
ITD, Helfart (100%), Fristående kurs,
Högskolan Kristianstad, Ortsoberoende

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards