kraken

Alla inlägg den 13 november 2013

Av kraken - 13 november 2013 20:10

I dag jobbas det för fullt i huset. Jag målar om möbler och lyssnar på ljudbok uppe. Medan min fina sambo tillsammans med sin bror och pappa lägger golv nere så att det visslar om det.
Det blir så galet fint vårt hus!
Innan vi åkte ut till huset i dag var vi och beställde alla tapeter, färg och sånt så att pappa kan komma och måla nästa vecka.
Känner mig så galet tacksam som har så många som hjälper oss med vår renovering, tack!
Om ungefär två veckor flyttar vi in, så vi hoppas köket kommer som det ska nästa torsdag och att vi hinner få upp de tills vi ska flytta in :)

Av kraken - 13 november 2013 12:25

I går kväll var jag och Emanuel i Huseby på julmarknad, en mysig tradition och en fantastiskt mysig julmarknad. Vi strosade runt bland tomtar och julbordet och mös trots duggregnet.
Vi köpte massor med glögg, korv, brända mandlar och isterband. Så nur frysen full med gott. Mumsigt värre!

Var skönt att komma iväg, att mysa och tjuvstarta julen lite. Speciellt efter en helt dagen kväll på jobbet. 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards