kraken

Alla inlägg den 16 juli 2016

Av kraken - 16 juli 2016 10:58

Hade ont i gallan i går igen. Nu har det ju ändå varit lugnt ett tag.
Men försökte vara snabb och smärtlindra direkt när jag började känna av det. Var hos fina Karoliina på middag och hade bara Ipren med mig, så jag tog de. Sen använde jag mig av ett husmorsknep som jag fick av syrrans svärmor, kolsyra.
Drick kolsyrad dricka så du rapar, de släpper liksom på trycket. Och de hjälpte, efter ett tag så lugnade smärtan ner sig. Var uppe en vända till i natt vid tre tiden, då jag hade ont igen och kompletterade med en till Ipren, sen drack jag lite mer Ramlösa och rapade lite, sen kunde jag sova och i morse var smärtan helt borta.
Så skönt att inte behöva åka in till sjukhuset! Och på onsdag har jag tid hos kirurgen, får de vad de säger då, om de bokar in en operation, eller om det finns andra behandlingar att tests innan.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards