kraken

Alla inlägg den 19 november 2012

Av kraken - 19 november 2012 13:34

Oj, oj, oj jag har haft en helt fanatisk helg! Helt underbart. Härligt med spa, härligt med semester och ledighet och härligt att få umgås med pojkvännen och roligt att shoppa på Gekås inte mindre en två gånger på en och samma helg haha. Nu sitter jag hemma i soffan, håller på att tvätta, har packat upp väskan och kassarna från Ullared och har även varit duktig och damsugit. Ska strax fixa lite lunch till mig själv och sedan lägga in bilderna från helgen från kameran till datorn. 


Enda dåliga med helgen är att folk inte fattar att jag har semester, även om jag förra veckan sagt det till typ alla. Sagt det till alla i ungdomsrådet  alla i styrelsen, meddelat alla ledare och det står i kyrkbladet.

Ändå så har telefonen pipit och ringt typ oavbrutet sedan vi åkte i fredags. Har för det  mesta låtit bli att svara, mest för att telefonen legat på hotellrummet större delen av helgen. Men i lördags blev jag trött och stängde av telefonen helt, för orkade inte ha 4-5 missade samtal och 7-8 sms varje gång jag kom upp på rummet. Blir ju att man kollar vem som ringt och läser smsen.

När jag satte på telefonen när vi åkte hem i söndags så hade jag inte mindre än FEM olika röst meddelande och FYRA olika sms från jobbet med olika förfrågningar om jag inte kunde fixa olika saker under helgen, frågan varför jag inte svarade och frågan om jag kunde lösa olika problem. NEEEEJ det kan jag inte! 

I dag ringde telefonen vid halv nio, jobb samtal. Struntade i att svara, är faktiskt ledig i dag med, börjar inte jobba förrens i morgon klockan åtta. Fram tills dess är jag LEDIG, vad är det som är så förbannat svår att fatta med de?


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards