kraken

Alla inlägg den 26 december 2012

Av kraken - 26 december 2012 23:23

Ligger hemma hos hjärtat och kollar på Roxet, innan de kollade vi på Indiana Jones, trevligt sällskap och bra tv, underbart.
Något som inte är lika underbart är min ischias, gör ont som bara den, håller på att krevera. Har tagit smärtstillande nu och hoppas jag kan sova på de. Hoppas verkligen det blir bättre tills i morgon! För då ska jag gå lite på mellandagsrean och sedan på eftermiddagen åka till Gullbranna gården på nyårsläger med mina tonåringar. Håller tummarna och kryper till sängs.

Av kraken - 26 december 2012 09:21

I dag är det 26 december och jag jobbar lite extra på Safe Area. Egentligen hade jag velat ligga kvar i sängen. Men när jag väl stigit upp så gick det bra att komma iväg till jobbet.

Min jul har mest bestått av att ta det lugnt, umgås med familjen och pojkvännen och se på tv. Skönt!
I morgon kväll åker jag iväg på nyårsläger med mina tonåringar. Just nu är jag inte jätte pepp på de heller, men det brukar bli hemskt roligt när man väl kommet iväg.
God fortsättning!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards