kraken

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av kraken - 28 oktober 2014 12:54

Jag känner mig helt död, död med träningsvärk och ont i huvudet. Detta efter ett svettigt pass hos sjukgymnasten i går och efter de ett dygn på jobbet med max två timmers sömn. Killarna på jobbet sov och var hur lugna som helst!
Däremot var det någon i tvättstugan (som ligger vägg i vägg med vårt jourrum) som har smält i dörrar, skrikit och gapat och typ möblerar om i tvättstugan till halv fem i morse. Var uppe och försökte säga till den som var i tvättstugan att hålla tyst vid tre tiden någonting. När jag knackade (bankade) på dörren till tvättstugan och bad dem vara tysta och informerade om att man inte får tvätta på natten. Då blev det knäpptyst och ingen öppnade, fast jag tydligt hörde att någon var där inne. Och man kan bara öppna dörren från utsidan om man själv har bokat, vilket nog var tur för personen där inne haha. Men sen var det nog tyst säkert en timme innan det började smälla i dörren igen och någon flyttade runt saker i tvättstugan så de lät som om de höll på att renovera stället.
Så nu ska här sovas middag! God natt

Av kraken - 28 oktober 2014 00:14

I dag har det inte varit en massa miljoner måsten på jobbet. Inte som de senaste veckorna då man flugit som en skållad katt med jetmotor på ryggen mellan möten, matlagning, handling och läkarbesök här på jobbet. Har varit så fullt i vår kalender att man knappt hunnit andas vissa dagar. Men inte i dag!
I dag har det varit lugnt och jag har verkligen hunnit med att sitta ner med våra grabbar och umgås med dem. Har suttit och läst, umgåtts och övat svenska i två timmar med en av våra killa. Kvalitets tid! Känns gott att gå i säng nu. Får se hur många timmars sömn natten på jobbet bjuder på. Men de blir ju inte fler ju längre jag är uppe haha. Så nu måste jag sova!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards