kraken

Alla inlägg den 13 december 2016

Av kraken - 13 december 2016 20:45

Lucia i dag, har inte firat sådär hemskt mycket, inte ens sett lucia på tv, dålig stil. Men vi lyssnade på radio och de får väll duga. Har även umgåtts med grannen Karro och hennes lilla Line, käkat lunch ihop, pysslat lite och barnen har dreglat lite på varandra. Vinga passade även på att spy lite i Tims säng när hon sov en sväng, en så trevlig gäst är hon haha.

I kväll har Emanuel varit och hämtat våra nya köksstolar vi beställt, vi hade önskat oss presentkort på Mio när vi fyllde år, just för att kunna köpa nya köksstolar då de vi haft var så galet rangliga. Och jag är sååå nöjd, de blev så himla fina! Jag ville inte alls ha ek stolar när vi flyttade in som Emanuel ville, då han tyckte de skulle bli fint till vår bänkskiva i ek. Men jag tyckte de blev för plottrigt liksom till vårt mörka golv, men det är väll tur att man kan ändra sig haha. Är super nöjd, sköna att sitta på är dem med. 

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards