kraken

Alla inlägg den 28 december 2016

Av kraken - 28 december 2016 18:12

I går så sprack Vingas första tand igenom, märkte det på kvällen när jag satt med henne i knät och kände henne i munnen. Hon har hålt på att gnugga mycket i munnen nu två senaste dagarna, så vi har förstått att det varit på G. Men inte känt något, men så i går kände jag en vass liten pigg och i dag kan man se ett litet riskorn i underkäken. Hon vaknade i natt och hade ont, gnuggade, gnuggade i munnen och grät, hon fick lite alvedon så somnade hon om efter ett tag. I dag har det varit gnällstuga delux, ingenting har varit riktigt bra, men hon har inte verkat ha haft så ont. Utan mest varit missnöjd och mammig. Men vi har köpt hem lite flytande alvedom i förebyggande syfte om de skulle komma fler små tänder snart. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards