kraken

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av kraken - 9 oktober 2012 15:40

Nu vet jag vad jag önskar mig i födelsedagspressent! har funderat lääänge men inte kommit på en enda sak jag faktiskt önskar mig. Men nu så!


Den här smycketsklänningen från bluebox för 349 kr önskar jag mig

 


Sedan önskar jag mig dessa Index steel skärbrädor från Joseph Joseph.
Just dessa har jag hittat på Rum21 kostar 999kr för stället i stål, och 695kr för stället

i plast. Men jag vill ha det i stål. 



Sedan önskar jag mig en massa grafriska tryck från flatebo.se de kostar 149kr styck.

De jag är mest sugen på är nog de två till höger, så himla, himla fina!

Dessa fyra hittar du                        här                                                 och här

Grafiskt tryck: Smaka och se att Gud är god Grafiskt tryck: Tryggare kan ingen vara än Guds lilla barnaskara

Grafiskt tryck: Den som hoppas på Herren får ny kraft Grafiskt tryck: När jag ser din himmel

och här                                                                                        och så här


Sist men inte minst önskar jag mig Nest 9 plus skål och mått sett från Joseph Joseph.

För 499kr också de på rum21, men har sett att det också finns att köpa

på bluebox


Av kraken - 9 oktober 2012 09:01

Har varit hos tandläkaren nu på morgonen för att laga ett litet hål som jag har mellan två tänder. Men nu när jag kom dit så tyckte den nya tandläkaren inte att jag skulle laga något hål.
Hon tog två nya bilder som hon studerade och kom fram till att det är dumt att borra i onödan, då jag inte alls har något hål. Men litet, litet, litet begynnande hål, men inget riktigt hål, nä de väntar vi med sa hon. Det behöver inte ens bli något hål om du är noga med florskölj och tandtråd. Hon satte på lite flourlack/bananlack och jag fick nöjt betala 400kr och gå hem :)
Så nu har jag krupit ner i sängen igen, vaknade med en hemsk huvudvärk jag tänkte jag skulle försöka sova bort.

Ingen Karius och Baktius här inte!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards