kraken

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av kraken - 30 oktober 2012 23:36

Har efter typ 3 månaders fundering (och sparande) bestämt mig för att köpa en systemkamera. Efter massa funderande på om jag skulle köpa en system eller en kompaktkamera så blev det en systemkamera. Känns som man kan växa mer och göra lite mer med en systemkamera. Även om jag funderade massa på  att köpa en Nikon 1 j2.


Efter ännu lite mer funderande och rådfrågade så bestämde jag mig för en Nikon D3200. Klickade precis hem den från dustinhome tillsammans med en kameraväska och ett minne (som jag hoppas passar haha) Och inte nog med att jag köpt en skit fin systemkamera så har jag köpt en röd systemkamera. Mycket roligare än en vanlig svart som alla andra har hehe.


        

Av kraken - 30 oktober 2012 16:13

Blev ingen vattengymnastik för mig i dag, fortfarande förkyld. Och ska jag vara ärlig var det rätt skönt. Skönt att vara lite"ledig" från träningen. Har slarvat lite senaste två veckorna och kände att det kanske kunde vara bra med en paus. Så tar jag nya tag på torsdag, ska börja min födelsedag med ett monsterpass träning där jag kör slut på mig själv. Sedan avsluta dagen med firande, vänner, och god mat på Harrys. 


Tror det blir toppen =)

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards