kraken

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av kraken - 25 oktober 2012 17:45

Hujeda mej! Fy för räkningar, fy för dyra försäkringar på bilen räkningar! Nu blev man ju fattig igen, fast det bara var ett par timmar sedan lönen gick in på kontot.

Tur att pengarna till spaahelgen jag ska på den den 16-18 november redan är undansparade. För då ska jag ligga en helg helg i Varberg och götta mig med spaabehandlingar, massage, god mat och en snygging till pojkvänn. Gissa om jag längtar! Här kan ni kolla om ni är intresserade av att se vart jag ska.


 

Av kraken - 25 oktober 2012 13:12

Det är torsdag och jag sitter nere på expeditionen och jobbar (som vanligt på torsdagar). Har jobbat på rätt bra och fått undan det jag låg efter med sedan förra veckan. Skriva och skicka iväg en massa brev, förbereda en andakt, skriva timraport. mejlat till tjejen som ska komma när vi har tjejkväll och så har jag renast upp lite på skrivbordet.

Nu ska jag fylla i alla närvarorapporter från denna och förra veckan. Har allt nerkladdat i mitt kollegieblock, och så går det ju inte att ha det. Sedan ska jag skriva klart på andakten tills kvällens cellgrupp, kolla mailen och hyra film till morgondagens filmkväll.

Sedan vid halv tre tiden tar jag paous ett par timmar för att pussa på min fina pojke tills cellgruppen drar igång i kväll halv sju.


Tjingeling

   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards