kraken

Alla inlägg den 3 december 2014

Av kraken - 3 december 2014 19:45

I dag har jag varit i Jönköping och haft kaplan-träff och planerat lite scoutläger. Gick bra och det var super kul at träffa Miakela med! Skulle egentligen renskriva anteckningarna från planeringen nu i kväll hade jag tänkt, men det är jag alldeles för trött för, så de får bli i morgon istället.

När jag ändå var i Jönköping i dag passade jag på att gå in på bland annat Ikea, oj oj vad mycket bra jag hittade! Värmeljus, två bra lådor för källsortering, ny badrumsmatta och lite annat kul. Sedan på vägen hem stannade jag även i Värnamo och handlade lite. Så nu är alla julklappar klara och Emanuels födelsedagspresent är också färdig. Känns så himla bra! Inslagna är dem också, alla paketen för de har jag suttit med i kväll. Slagit in paket och lyssnat på julmusik. Så himla mysigt! Nu blir det slapp i soffan resten av kvällen. 



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards