kraken

Alla inlägg den 11 november 2011

Av kraken - 11 november 2011 17:07

Vad roligt att jag innan undrade hur många som skulle gifta sig i dag, på detta speciella datum. Så har finaste Karro och Johan gått och gift sig i dag! Så himla roligt. Grattis, grattis, grattis till er!

Av kraken - 11 november 2011 11:13

Skulle ju haft fredags mys med Lovisa i dag, fredags mys frukost. Men så blev det inte, glömde ställa klockan och försov mig helt enektl. 

Hade en helt kaotiskt intensiv dag i går, jobbade från 07.30-22.00 i går, enda paousen jag hade var när jag åkte från extra jobbet i Lagen direkt till möte i kyrkan. Efter mötet stressade jag hem och förberedde och hade tjejgrupp.

Sedan deckade jag vid elva och glömde helt bort att ställa klockan. 

Lite ledsen över de, saknar Lovisa och tycker verkligen inte om att glömma bort saker när det gäller mina vänner. 


Men kanske var det meingen, behöver nog bara vara hemma och a det lite lugnt i dag. Ska nog läsa i min nya bok Arvtagaren, fick den i går. Sista boken i Eragon serien. Och jag älskar dem!! Helt underbart bra, jag har verkligen fastnat i dem, fast jag egentligen inte alls är mycket för fantasy, drakar och krig. Men OJ säger jag bara är helt lost på den här serien. 


Sedan inte att förglömma är det ju 11 november 2011 i dag alltså 11.11.11 Undrar hur många som förlovar sig i dag? 


Från i lördags då jag var ute en sväng med Karin 

 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards