kraken

Alla inlägg den 21 november 2011

Av kraken - 21 november 2011 21:01

Finns egentligen bara ett tv-program som jag följer på tv och det är ensam mamma söker. 

Hinner aldrig kolla på tv på kvällstid annat än på måndagar, då jag jobbar så mycket kväll.

Men i kväll så var det sista avsnittet och det var ju självklart spännande och se vem som valde vem.

MEN sedan visar det inte vilka alla valt, utan man får gå in på tv3.se för att se vem pappa Martin valde. 

VAd sjutton!! Blev skit sur, kan de inte bara visa allt på tv nu när jag sitter här nerbäddad i soffan.

Se slutet på nätet, as skit kass, blev skit irriterad. Speciellt när man inte kommer in på sidan.

ÅÅÅ dumma, dumma tv tre!

Av kraken - 21 november 2011 14:19

  • Tagit mig en rejäl och välbehövlig sovmorgon.
  • Städat
  • Tvätta
  • Diskat
  • Värmt en matlåda till lunch
  • Fixat lite inför morgondagens Living and Room party som jag ska ha.
Kvar att göra i dag är att:
  • Tvätta bilen 
  • Baka tills i morgon
  • Och sedan bara slappa resten av dagen  


    Jag och kollegan Mikaela i Stockholm på ungdomsledar dagarna. 
     

      

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards