kraken

Alla inlägg den 29 november 2011

Av kraken - 29 november 2011 22:02

Nu har jag fått tid för second opinion. Ska till Linköping 14 december och där träffa överläkaren på deras ortopedmottagning. Han ska kolla på min höft och ge ett andra utlåtande om vad de tror att man kan göra för att få ordning på den. 


Väntar ju även på att få tid för operation "någon gång efter nyår" i Örebro. Sedan om det blir i januari eller i april har jag inte en aning om. Så det känns bra att få ett andra utlåtande från Linköping innan. Kanske har de något annat och bättre förslag på vad man kan göra. I så fall kommer jag tacka nej till operation i Örebro och vända mig till Linköping i fortsättning. Men vi får väll se vad som händer, kanske är det de vill göra i Örebro bäst. 


Synd bara att jag missar julbordet i Anderstorp med kyrkan den 14, det är ju bästa i hela december ^^


Men nu ska jag försöka sova lite, ska till Lovisa i morgon och julbaka. Hoppas på att min höft är gladare då. 


 


Av kraken - 29 november 2011 17:30

Åå har fortfarande huvudvärk och ont i höften. Men ryggen är i alla fall lite bättre. 

Borde göra mig irodning och åka ner till kyrkan för ungefär en kvart sedan. 

Men jag orkar inte, jag vill inte! Jag älskar scouterna, men inte i kväll, i kväll vill jag bara ligga hemma. Fast det går inte, måste ner och ta tag i lite saker, skriva på lite papper och vara med på ledarsamlingen. 

Åå dumma, dumma, dumma höft. 

Av kraken - 29 november 2011 13:14

Känner mig inte alls pigg i dag, ont i huvudet, ont i höften och ont i ryggen. 

Har duschat och lagt i en maskin tvätt, mycket mer har jag inte orkat göra i dag. 

Ligger i soffan och försöker slappna av lite, men det går sådär. Svårt att slappna av när man har ont och musklerna känns spända som fiolsträngar. Måste vänta någon timme till innan jag kan ta mer medicin.

Behöver verkligen gå på ledarsamlingen för scouterna i kväll, så jag hoppas jag känner mig piggare då.

Funderar på om jag skulle plocka fram min skokartong och kolla på några avsnitt av sex and the city kanske.  



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards