kraken

Alla inlägg den 17 december 2011

Av kraken - 17 december 2011 23:47

Råkade vist handla lite på bonprix nyss, oops... Köpte en nyårsblåsa där för några veckor sedan. 
Så förbannat snygg rent ut sagt! Så jag loggade in och beställde en klänning och ett linne till i dag.

Vissa grejer de har är rena skiten och annat är super fint. Men lite konstiga snitt har de på vissa kläder, och stora storlekar. Så ska du beställa, beställ gärna en storlek mindre än du brukar så kommer det sitta perfekt =)


Linne

  


Klänning



    

Av kraken - 17 december 2011 19:39

Satte upp håret innan i dag, det hängde och var ivägen, så jag lekte lite och det blev faktiskt riktigt fint. Värsta uppstäningen. Fråga mig inte hur jag gjorde bara, för det vet jag inte hahah. Tvinnade och satte upp med hårnålar mer exakt beskrivning än så går inte att få haha. 


       

Av kraken - 17 december 2011 00:53

Jag jobbar med världens underbaraste ungdomar! Vi har haft julfest i kyrkan och blev helt varm i själen över hur himla fina ni är allihopa. Och för att inte tala om de andra ledaren, hur fina är inte de liksom. 
Nä, jag kan bara konstatera att jag har världens bästa jobb, där jag har privilegiet att få jobba med världens finaste, bästa och härliga människor. Tack!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards