kraken

Alla inlägg den 10 november 2014

Av kraken - 10 november 2014 19:13

Måndag kväll och jag sitter i soffan helt utslagen. Har varit på utbildning hela dagen och sen efter 7 timmars utbildning var jag tvungen att åka till jobbet och jobba en timme innan min vikarie som skulle jobba för mig i kväll kom. Åkte från jobbet vid strax efter fem, helt slut och tom i huvudet haha. Man blir ju sådär mosig i huvudet efter en heldag med utbildning och förelsäning. Och trots att det var en rätt bra föreläsare med intressant ämne så var vi flesta rätt lagom sega när det började närma sig slut vid fyra.

Känner över lag att jag är trött nu, har varit mycket på jobbet de två senaste veckorna och jag har liksom inte hunnit vila upp mig och få tillbaka energin. Även om jag var ledig i helgen och hade en fantastiskt bra helg med en riktigt slapp lördag och sen barndop på söndag så kände jag inte att jag var utvilad. Har till och med bokat av träningen hos sjukgymnasten i morgon för att få sova ut ordentligt innan jag ska jobba dygn. Behöver de för att orka med. 


 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards