kraken

Alla inlägg den 12 november 2014

Av kraken - 12 november 2014 20:30

Vilken skön dag jag haft, jag avslutade mitt dygnspass på jobbet vid elva och var nöjd med min jobbinsats. Efter åkte jag hem och åt lunch med fina pappa som varit i Forsheda hos syrran och målat. Så jag bjöd honom på kebabrulle och vi fick lite tid att umgås, härligt!
Sen på eftermiddagen åkte jag och Emanuel till Huseby julmarknad. Det har ju blivit tradition nu och det var precis lika mysigt som förra året. Vi var där rätt tidig, redan strax efter två. Då är det inte sådär mörkt och mysigt ute då och man missar lite av alla ljus och marschaller, men man slipper trängas med en massa folk och de uppskattar jag mer än att myset, tycker det är mysigt nog i stugorna och husen och vid alla utställningsbodar med alla julgrejer och allt fint hantverk man får se. Vi strosade runt i två timmar ungefär innan vi åkte hem och jag blev så klart ännu mer sugen på att börja julpynta nu haha. 

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards